Subject: FW: Jaama tn 5 Juurdepääsu tee rajamise tehnilised tingimused.
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 12:18:47 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Villu Pihlakas <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 1, 2024 12:17 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>; Hans Jürgen
Schumann <[email-masked]>
Subject: Re: Jaama tn 5 Juurdepääsu tee rajamise tehnilised tingimused.

Tere!

Juurdepääsu lahendatakse hetkel kaduva juurdepääsu lahendamiseks seoses
Edelaraudtee töödega, mis Lelle raudteejaamas toimub. Raudteed
renoveeritakse, ning olemasolevat sisuliselt kasutada ei saa enam.

Villu Pihlakas

Taristu - ja geoinfospetsialist

Kehtna Vallavalitsus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5361 9303

  _____

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 1, 2024 11:55:24 AM
To: Villu Pihlakas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Jaama tn 5 Juurdepääsu tee rajamise tehnilised tingimused.

Tere.

Tänan pöördumast.

Palun olukorrast ülevaate saamiseks täiendavat infot. Mille jaoks  on uus
juurdepääsutee (edaspidi ristumiskoht) Jaama tn 5 kinnistule vajalik?  Kas
juurdepääsuteele on kaalutud ka alternatiivseid variante? Kuidas toimub
praegu juurdepääs?

Selgitame, et ristumiskoha rajamisel on tegemist haldusmenetlusega, seega
palume esitada kõik asjassepuutuvad materjalid.

Selgitamist vajab, mis menetlusega on tegemist (mis menetluse mahus uut
juurdepääsuteed kavandatakse), kas on kavas väljastada
projekteerimistingimused (PT) või asuda koostama detailplaneeringut (DP)?
Sel juhul määrame ristumiskoha asukoha ning anname nõuded PT või DP
menetluse raames (palume meid kaasata menetlusse). Kui vastavad dokumendid
(nt PT eelnõu, DP lähteseisukohad vms)  on olemas, saatke palun ka meile
kõik materjalid.

Ühtlasi juhime tähelepanu, et ristumiskoha rajamise nõuete taotleja saab
olla Jaama tn 1 // Tallinn-Lelle-Pärnu 56,2-89,1 km (katastritunnus
29202:006:0008) kinnistu omanik, so Kliimaministeerium.

Ristumiskoha rajamise haldusmenetluse alustamiseks on vajalik esitada
kinnistu omaniku taotlus (või vastav volikiri).

Lisainfot ootama jäädes.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Villu Pihlakas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, September 26, 2024 9:45 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Juurdepääsu tee rajamise tehnilised tingimused.

Tere!

Kehtna Vallavalitsus sooviks saada tehnilisi tingimusi juurdepääsu tee
rajamiseks Lelle, Jaama tn 5 hoone juurde. Joonis manusena kaasas.

Villu Pihlakas

Taristu – ja geoinfospetsialist

Kehtna vallavalitsus

+372 5361 9303

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.